Nieuwe 30!

Jaap van Otterlo en ik schrijven om de beurt een verhaal over een groep dertigers. Alle verhalen samen vormen een groot verhaal, maar ook los staand zijn ze prima te verteren. Dat is fijn, want de verhalen verschijnen niet in chronologische volgorde.

Vanaf vandaag online, het vijfde verhaal (chronologisch gezien het eerste deel). Yep, wij zijn verwarrender dan in de jaren '90 voor het eerst Pulp Fiction zien.

"WHAT THE FUCK! TRAVOLTA WAS TOCH DOOD? HUH!!! WAAROM HEBBEN ZE DIE RARE KLEREN AAN!"

Anyhow, 30: Temporarily Expendable is het nieuwste deel. Geschreven door mij. Ik zal mijn best doen niet weer een half jaar te wachten totdat ik een keer een volgend deel af heb.

Klik hier boven, in de menubalk, op 'verhalen' voor alle 30 verhalen of klik HIER voor Temporarily Expendable.

Reacties

Populaire posts