Dit is: Inglorious Rankers

 


Het is 2019 als ik na de dood van mijn vader afleiding zoek en mij besluit te storten op The Fast & The Furious filmreeks. Binnen een aantal weken schrijf ik 15 duizend woorden over de eerste zes films. Daarna leg ik het project aan de kant. Geen idee wat er mee te doen. Het heeft geen doel en mijn doel om er aan te beginnen was weg.

Inmiddels is het 2023 en toen podcastmaker Vincent Prenger via podcastmaker Ruud Vos (van Duimpjeworstelen waarin ik in 2019 te gast was) hoorde van mijn project besloot hij mij te benaderen om in zijn podcast over The Fast & The Furious te komen praten. Het eerste deel van een drie uur lang gesprek tussen Vincent, zijn co-host Paul, Ruud en ik staat nu online. Je luistert de cast o.a. via Spotify.


En dat schrijfproject? Dat komt misschien nog wel eens af.

Reacties

Populaire posts