Over Tentstock enzo

Op het Tentstock festival deed ik mee aan de literaire battle van productiehuis Wintertuin. In drie rondes gingen schrijvers elkaar om de beurt te lijf. Het team waar ik deel van uitmaakte verdedigde de tent (tegen de caravan aanhangers, haha!).

Het verhaal dat ik hiervoor schreef is nu terug te lezen op de verhalen pagina, of door HIER te klikken.

In ander nieuws: Het is zomerstop bij de Sensor column. Tot 24 augustus om precies te zijn. Aangezien ik dan mijn laatste half jaar als columnist in ga (daarna ben ik klaar met studeren en dus niet meer verbonden aan de HAN) heb ik besloten pas na het afronden van mijn periode als columnist een bundeltje met ' beste'  columns te maken.

De bundel met de titel 'Alleen als er brand is, sukkel'  had eigenlijk afgelopen oktober moeten verschijnen. Dit is door van alles en nog wat helaas niet gebeurd. De zomerstop gebruik ik onder andere voor het schrijven van een tweetal liedteksten (11-8, De Kaaij, Nijmegen!) en het produceren van anders schrijfsels en het updaten van die bio hier rechts, dat ding is namelijk een beetje verouderd.

Vergeet overigens niet om nog even bij 'publicaties'  te kijken, daar zijn updates gebeurd.

Reacties

Populaire posts