De Grote NAKlive Show @ De Geest Moet Waaien 2014

"Mocht ik dit ooit nog een keer doen dan zou ik het rete tof vinden om het tijdens De Geest Moet Waaien te doen" zei ik eind januari tegen Jan Gipman. We hadden zojuist voor de tweede avond op rij een erg geslaagde NAKlive neer gezet.

De formule, die wij liefkozend 'De Grote NAKlive Show' noemde werkte als een tierelier en we werden bedolven onder de positieve reacties. We spraken al snel over eventuele vervolg plannen en droomde van locaties of festivals waar we graag een NAKlive wilde verzorgen. Een daarvan was dus 'De Geest'. En laat het nu net dat festival zijn waar wij de derde editie van de show gaan geven.

Zondag 25 Mei om 15:00 in Theater aan de Rijn te Arnhem: De Grote NAKlive Show. Maar liefst anderhalf uur lang trakteren Gipman en ik u op het mooiste dat Arnhem te bieden heeft. Uiteraard 100% uit de humuslaag en met veel plezier gebracht.

Aanmelden is bij zijn en aanmelden kan via het facebookevent. Meer info over onder andere de gasten vind je hier, op de website van Wintertuin, en als ik dan toch druk aan het linken ben kijk dan ook eens naar de nieuwe Koolwijk & Gipman pagina. Tot de 25e!

(of de 29e, of de 30e, maar daarover een andere keer meer)

Reacties

Populaire posts